TikTok-yhteistyö
1800,00 €
Tuloksellinen yhteistyö @natasalmela vahvassa kasvussa olevalla TikTok-tilillä. Saat tuotteellesi tai palvelullesi 45 000 silmäparia erittäin sitoutuneessa kohderyhmässä.
Mikäli tahdot tietää lisää tai tilata palvelun laskulla, ota yhteyttä nata@natasalmela.fi.
Hintaan lisätään alv 24 %.
Kuvaus
Tuloksellinen sisältöyhteistyö @natasalmela 26 000 seuraajan TikTok-tilillä
Tämä yhteistyömuoto sopii tuotteesi tai palvelusi markkinointiin, kun haluat tavoittaa erityisesti alle 44-vuotiaat suomalaiset naiset ja miehet. Yhteistyö koostuu TikTok-videosta (max. 2 min) sekä Spark Ads -mainosoikeuksista.
- Tavoittavuus n. 45 000 suomalaista
- Näyttökerrat yhteensä n. 60 000
- Sitoutumisaste keskimäärin 6,2 %
Hyödynnä sisältöä myös omissa kanavissasi! Yhteistyö sisältää vapaat digikäyttöoikeudet kumppanin omissa kanavissa sekä digitaaliset mainosoikeudet 6kk.
***
Yhteistyö sisältää:
- TikTok-video tavoittaa @natasalmela-tilillä orgaanisesti noin 40 000 suomalaista, myös miehiä. Yhteistyö sopii hyvin, kun haluat brändillesi lisää tunnettuutta, vahvistaa brändimielikuvan tai esitellä tuotteesi/palvelusi kattavasti kuluttajille. TikTok-aineistoa voi hyödyntää myös Instagramissa tai itsenäisenä mainoksena.
- Spark Ads on TikTokin mainostyökalu, jonka avulla voit mainostaa videosisältöä haluamallesi kohderyhmälle. TikTok-mainonta on edullista: keskimäärin vain n. 0,80 €/1000 näyttökertaa! Siksi TikTok-kampanjan yhteyteen suositellaan erillistä mainosbudjettia. Jo muutamalla kympillä saat tuplattua videon näyttökerrat, muutamalla satasella saat aikaan jo todellisen viraalihitin. Yhteistyöhön sisältyy Spark Ads -oikeudet tai erikseen sovitun mainosbudjetin allokoiminen puolestasi.
Katso esimerkit kumppaneiden kanssa julkaistuista TikTok-videoista.
***
Yhteistyön vaiheet:
- Strategia: markkinoitavaan tuotteeseen/palveluun perehtyminen, toimialan analysointi, kilpailijakatsaus, tarvittaessa palaveri tai puhelu kumppanin kanssa
- Konseptointi ja käsikirjoitus kumppanin briefin ja tavoitteiden pohjalta
- Sisällöntuotanto: stailaus, kuvaus, editointi, kirjoitus
- Sisällön hyväksyttäminen kumppanilla ja sisällön muokkaus tarvittaessa
- Julkaisu: sisältö julkaistaan sovittuna ajankohtana vuorokauden tavoittavimpaan kellonaikaan
- Mahdollisuus sisällön nostamiseen mainontaan erikseen sovittavalla budjetilla
- Raportointi
Kampanjan tuotantoon varataan n. 2 viikkoa aikaa. Yhteistyön hinta sisältää rekvisiitan, kaluston, kuvaajan ja assistentin palkkiot, matkakulut pk-seudulla ja muut sisällöntuotannosta tai kanavien ylläpidosta mahdollisesti aiheutuvat kustannukset. Pk-seudun ulkopuolella toteutettavissa yhteistöissä matkakuluista sovitaan erikseen briefin yhteydessä.
Hintaan lisätään alv 24 %.
Huom! Mikäli kumppanin tuote/palvelu ei jostain syystä sovi sisältöyhteistyön kärjeksi tai syntyy kilpailullista ristiriitaa, niin kustannus palautetaan täysimääräisenä ostajalle.
***
@natasalmela TikTok-tilin demografia:
TikTok-seuraajat kaipaavat konkreettisia vinkkejä mahdollisimman tiivistahtisesti. Seuraajat haluavat myös viihdettä, joten sisällön on hyvä olla humoristista tai muulla tavalla päräyttävää. Liian siloteltu sisältö ei sovi TikTokin rehelliseen maailmaan ja eri mieltä oleminen kuuluu asiaan. Parhaimmillaan TikTok-video läpileikkaa sovelluksen kaikki 1,1 miljoonaa suomalaista käyttäjää.
70 % naisia
37 % 25-34-vuotiaita
33 % 18-24-vuotiaita
18 % 35-44-vuotiaita
75 % pk-seudulta
Tilin keskeiset teemat:
- Asuminen, rakentaminen, sisustus
- DIY, how to -vinkit
- Yrittäjyys, talous, raha
- Ruoka, ravintolat
- Yhteiskunta, ilmiöt
Jokainen kampanja konseptoidaan ja tuotetaan yksilöllisesti, kumppanin tavoitteet ja toiveet huomioiden.
Kun olet maksanut tämän tuotteen, saat sähköpostiisi automaattisen vahvistusviestin sekä erillisen sähköpostin seuraavista vaiheista.
***
Eikö yllä olevasta löydy vastausta kysymykseesi? Tai haluatko sopia pidemmästä yhteistyöstä? Ota yhteyttä nata@natasalmela.fi.
Natalia Salmelalla on 13 vuoden kokemus digitaalisesta sisältömarkkinoinnista. Nata on toiminut tuotepäällikkönä muotialalla, tuottajana mediatalossa, PR-suunnittelijana viestintätoimistossa sekä konseptisuunnittelijana markkinointiviestintätoimistossa.